Vastgelopen tijdens respring discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb mijn ipd touch 4g een tijdje geleden gejailbreakt. Dit was de untethered jailbreak van iOS 5.0. Nu zag ik vanmiddag dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vastgelopen tijdens respring
Hallo mensen,
Ik heb mijn ipd touch 4g een tijdje geleden gejailbreakt. Dit was de untethered jailbreak van iOS 5.0. Nu zag ik vanmiddag dat er een aantal upgrades waren in cydia en heb ik deze uit laten voeren. Hierna moest ik 'm respringen. Tijdens het respringen liep hij vast en bewoog het laadcirkeltje niet meer. Ik heb hem toen opnieuw opgestart met redsn0w maar na het scherm met de ananas kwam er weer het vastlopende laadcirkeltje. Itunes herkent de ipod wel maar hier zie je ook een soort laadcirkeltje met twee pijltjes en ik kan er niet in. Wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Afhankelijk van hoeveel updates je gedaan hebt uit Cydia kan een respring even duren, soms een paar minuten.
Als dat cirkeltje blijft staan betekent dat niet dat de respring vastgelopen is. Nu heb je waarschijnlijk de updates afgebroken. Wat je moet doen? Waarschijnlijk herstellen en opnieuw jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Ik heb ongeveer 2 uur gewacht voor ik em gereboot heb. Hoe kan ik hem restoren want in itunes kan ik dat niet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de ipod in herstelmodus gebracht en daarna gereset naar fabrieksinstellingen via itunes. Kan op slot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vastgelopen tijdens update (V4.3.2>4.3.3) | Bethknijf | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 23:58 |
iPhone vastgelopen tijdens download | saskiakatarina | iPhone algemeen | 3 | 22-09-10 22:40 |
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel | wimpiepiep | iPhone algemeen | 7 | 28-02-10 20:22 |
iPhone 1e gen.: Respring na 2.2 restore | yingie | Unlock | 0 | 27-11-08 00:22 |
Vastgelopen tijdens installeren Halo Tune | Yfoon | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-12-07 12:39 |
|
|