Beeldscherm problemen naar jailbreak 5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vandaag last van dat het beeld enorm klein word en links boven in een hokje gaat zitten. Verder krijg ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beeldscherm problemen naar jailbreak 5.0.1
Hallo,
Ik heb sinds vandaag last van dat het beeld enorm klein word en links boven in een hokje gaat zitten. Verder krijg ik geen fout melding van Cydia of iets dergelijks..... Hoe verhelp ik dit? Ook heb ik erg last dat de batterij enorm snel leeg gaat sinds de jailbreak..... Nog sneller als normaal.... Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update naar 4.3 geeft problemen (niet-jailbreak) | sjoerdselen | Jailbreak | 8 | 11-03-11 15:44 |
Wi-Fi problemen bij update naar 4.2.1 jailbreak + unlock | peewe | Wi-Fi | 2 | 25-12-10 14:19 |
iPhone: Flikkerend beeldscherm met jailbreak 4.2 | dborah | Jailbreak | 12 | 30-11-10 02:35 |
Problemen met onderste deel beeldscherm | RioolDokter | iPhone algemeen | 11 | 09-09-08 14:01 |
|
|