Sinds upgrade starten apps in het klein (25%) linker bovenhoek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Sinds de upgrade naar 5.0.1 heb ik een raar probleem. Direct na het starten van elke willekeurge app verklein het beeld naar 25% grootte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds upgrade starten apps in het klein (25%) linker bovenhoek
Hoi
Sinds de upgrade naar 5.0.1 heb ik een raar probleem. Direct na het starten van elke willekeurge app verklein het beeld naar 25% grootte en verschuift het naar de linker bovenhoek en het scherm reageert dan niet meer. Heeft iemand dit ook gehad en hoe is dit op te lossen? (ik zag 1 ander draadje hierover die al op slot zit en waar geen oplossing in staat). Graag je hulp. Bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even aan iTunes hangen en op 'herstellen' klikken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een antwoord gegeven op exact dezelfde vraag van jouw in een andere draad.
Eb voer asjeblieft geen "herstel" uit |
|
|||
|
|||
Oplossing gevonden in dit draadje:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...eltopic-8.html Deze mag gesloten worden. |
|
|||
|
|||
Ik wil hier toch nog even op terug komen.
De tip van Timosha werkt, maar dat moet ik elke keer doen na een reboot. Zo gauw als de iphone uit is geweest komt het probleem dus weer dus moet ik elke keer als ik de iphone aan zet weer naar safemode, dat is heel irritant. Is er ook een oplossing voor dat het probleem voorgoed op lost? |
|
|||
|
|||
Niemand die kan helpen?
Ik heb ook de laatste Redsn0w geprobeerd maar ook het her-jailbreaken helpt niet. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan zal je moeten updaten naar iOS 5.0.1, daar werkt die methode perfect. Hoe dat vroeger werkte met iOS 4.3.1 weet ik helaas niet meer, is ook al zo lang geleden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het gevoel alsof er tijdens het bootproces ergens een parameter geset (of unset) wordt wat hier voor zorgt. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moment even! Heb jij ooit een tethered hybride JB, iOS 5.0.1 met iOS 5 ipsw, gehad die je met Redsn0w of Corona untethered hebt gemaak? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle apps openen dan in het klein en dus MOET ik steeds naar safe-mode en er weer uit voordat ik uberhaupt mijn iphone na een reboot fatsoenlijk kan gebruiken. Vandaar ook dat ik echt last van dit eufel heb. |
|
|||
|
|||
Vreemd probleem.
Dus na een restore (zonder jailbreak, en terugzetten van een reservekopie) blijft het probleem bestaan? |
|
|||
|
|||
Vraag me niet hoe het komt maar ik ben sinds een tijdje verlost van dit fenomeen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het moet is kleins zijn dat ergens in het bootproces zit denk ik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijft het probleem bestaan na een schone installatie, dus configureren als een nieuwe iPhone, dan is er imo geen makkelijke oplossing. Dus mijn vraag: Werkt je iPhone wel gewoon na behoren na een complete restore en geconfigureerd als nieuwe iPhone? |
|
|||
|
|||
Citaat:
NB: Zie ook de opmerking van Hanske636 die bevestigt dat in zijn geval het restoren ook niet heeft geholpen. Het kan ook zijn dat het komt door een app die ik geinstalleerd heb, maar ja probeer dat maar eens de achter halen ... Op het internet worden apps genoemd door mensen die dit probleem hadden maar geen enkele van die apps heb ik er op staan |
|
|||
|
|||
Nog even mijn onbeantwoorde vraag herhalen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee. Ik jailbreak alleen als het tethered kan, nooit untethered.
Ik heb echter wel geprobeerd middels de corona fix van dit probleem af te komen (dus de fix geinstalleerd NADAT ik dit probleem had) maar dat hielp dus niet. Uiteindelijk de corona patch ook weer gedeinstalleerd omdat het toch niet hielp. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 IOS 5 Beta 6 JB Apps openen in het klein. | sjefket | iPhone algemeen | 6 | 26-08-11 18:18 |
apps tegelijk starten | dnns01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-06-11 14:53 |
Iphone niet meer te starten na upgrade 4.3 | stre1821 | iPhone algemeen | 3 | 25-03-11 10:13 |
Hardware: geen GPS fix sinds de Firmware 3.0 Upgrade. | forrestgumpx | iPhone Navigatie | 41 | 15-01-11 19:50 |
raar icoon linker bovenhoek | applefrrreeak | iPhone algemeen | 7 | 13-08-08 19:57 |
|
|