//

mogelijke oplossing voor WIFI probleem

mogelijke oplossing voor WIFI probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Het Wi-Fi probleem heb ik opgelost door : eerst een reserve copi te maken van een goed werkende ipad en zo geld het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-12, 09:24
soeniel5 soeniel5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard mogelijke oplossing voor Wi-Fi probleem

Hallo mensen,

Het Wi-Fi probleem heb ik opgelost door:
eerst een reserve copi te maken van een goed werkende ipad en zo geld het ook voor een Iphone!,

Vervolgens de opnieuw geïnstalleerde apparaat met ios 6.0.1 aan sluiten op je pc / mac en dan het gemaakte back up van het goed werkende iphone of ipad terug plaatsen in de niet goed werkende ipad of iphone met wel bekende Wi-Fi probleem.,

Nadeel is wel dat de geïnstalleerde apps en de achtergrond van het goedwerkende apparaat mee verhuist die je later weer kunt eraf halen.
Maar voordeel is het wel, dat de Wi-Fi automatisch binnen het bereik van je netwerk weer automatisch oppakt.,
Hierbij hoop ik wel een bijdrage aan de ijverige iphone /ipad gebruiker te hebben geleverd.

Gr. Suniel Dihal

Laatst gewijzigd door soeniel5; 19-12-12 om 09:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-12, 10:37
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soeniel5 Bekijk bericht
Nadeel is wel dat de geïnstalleerde apps en de achtergrond van het goedwerkende apparaat mee verhuist die je later weer kunt eraf halen.
...en alle instellingen, mailaccounts, foto's, muziek, videos, sms'en, eventuele privé informatie....en wat dan ook mee overgenomen hebt.

Herstel als nieuwe iphone/ipad is veel minder werk.
  #3  
Oud 19-12-12, 11:37
soeniel5 soeniel5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 Bekijk bericht
...en alle instellingen, mailaccounts, foto's, muziek, videos, sms'en, eventuele privé informatie....en wat dan ook mee overgenomen hebt.

Herstel als nieuwe iphone/ipad is veel minder werk.
ok. kijk dat is nou ook een oplossing.

gezien het feit dat er nergens iets te vinden was hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen en hierbij ook veel mensen met de handen in hun haar zitten, heb ik daarom mijn ervaring hier geplaatst.

na veel denk werk was dit het oplossing voor mij. maar van uit onze methode kunnen mensen nu wel zelf bepalen hoe ze te werk willen gaan.
als het maar een oplossing biedt neem ik aan toch?

maar thanx voor je feedback.
hier had ik wel aan gedacht maar twijfelde aan als het wel of niet goed ging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(Mogelijke) oplossing update foutmelding Remco. iPhone algemeen 4 09-03-11 23:39
iPhone: Mogelijke oplossing!! JuniorC Jailbreak 3 23-12-10 18:04
Mogelijke oplossing voor mensen met batterij problemen, warme iphones, enz... putiwan iPhone algemeen 20 23-12-10 17:54
Oplossing Wi-Fi probleem randythesavage Archief 2 18-01-10 23:37
iPhone: Mogelijke Oplossing voor Netwerk Dekking Sn3ak3r Jailbreak 12 28-10-09 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.