mogelijke oplossing voor WIFI probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Het Wi-Fi probleem heb ik opgelost door : eerst een reserve copi te maken van een goed werkende ipad en zo geld het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mogelijke oplossing voor Wi-Fi probleem
Hallo mensen,
Het Wi-Fi probleem heb ik opgelost door: eerst een reserve copi te maken van een goed werkende ipad en zo geld het ook voor een Iphone!, Vervolgens de opnieuw geïnstalleerde apparaat met ios 6.0.1 aan sluiten op je pc / mac en dan het gemaakte back up van het goed werkende iphone of ipad terug plaatsen in de niet goed werkende ipad of iphone met wel bekende Wi-Fi probleem., Nadeel is wel dat de geïnstalleerde apps en de achtergrond van het goedwerkende apparaat mee verhuist die je later weer kunt eraf halen. Maar voordeel is het wel, dat de Wi-Fi automatisch binnen het bereik van je netwerk weer automatisch oppakt., Hierbij hoop ik wel een bijdrage aan de ijverige iphone /ipad gebruiker te hebben geleverd. Gr. Suniel Dihal Laatst gewijzigd door soeniel5; 19-12-12 om 10:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Herstel als nieuwe iphone/ipad is veel minder werk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
gezien het feit dat er nergens iets te vinden was hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen en hierbij ook veel mensen met de handen in hun haar zitten, heb ik daarom mijn ervaring hier geplaatst. na veel denk werk was dit het oplossing voor mij. maar van uit onze methode kunnen mensen nu wel zelf bepalen hoe ze te werk willen gaan. als het maar een oplossing biedt neem ik aan toch? maar thanx voor je feedback. hier had ik wel aan gedacht maar twijfelde aan als het wel of niet goed ging. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(Mogelijke) oplossing update foutmelding | Remco. | iPhone algemeen | 4 | 10-03-11 00:39 |
iPhone: Mogelijke oplossing!! | JuniorC | Jailbreak | 3 | 23-12-10 19:04 |
Mogelijke oplossing voor mensen met batterij problemen, warme iphones, enz... | putiwan | iPhone algemeen | 20 | 23-12-10 18:54 |
Oplossing Wi-Fi probleem | randythesavage | Archief | 2 | 19-01-10 00:37 |
iPhone: Mogelijke Oplossing voor Netwerk Dekking | Sn3ak3r | Jailbreak | 12 | 28-10-09 22:50 |
|
|