Sms'en versturen lukt nit meer, bellen wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag kan ik met mijn iPhone 5 geen smsen meer versturen Ik heb vol ontvangst, oproepen lukken wel....?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms'en versturen lukt nit meer, bellen wel
Sinds vandaag kan ik met mijn iPhone 5 geen smsen meer versturen
Ik heb vol ontvangst, oproepen lukken wel....? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geeft hij een foutmelding of dergelijke?
Welke provider? |
|
|||
|
|||
Het probleem zal waarschijnlijk tijdelijk bij jouw provider zijn Het enige dat je kan doen is SMS-Centrale Instelling Controle: *#5005*7672# Bel Als dit geslaagd is zal het nummer ook correct zijn
|
|
|||
|
|||
Ik krijg die melding ernaast staan dat het niet gelukt is en ' bericht versturen mislukt' . Dan opnieuw gedaan en niets. Af gezet en weer op en nog niets. Dan update van iOS gedaan en nu weer wel. Vreemd.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi | dijklarg | Wi-Fi | 6 | 11-11-14 23:26 |
iPhone: Na update: Activeren iphone lukt niet, bellen wel | rienwoerden | Jailbreak | 0 | 18-10-11 18:07 |
Wel 3g maar niet bellen of sms'en | seninha | Vodafone | 1 | 07-10-11 21:41 |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|