Sinds upgrade starten apps in het klein (25%) linker bovenhoek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien zeg ik iets raars, heb me nog niet in het jailbrake gebeuren verdiept, maar ben wel eens eventjes bezig geweest met het maken van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
misschien zeg ik iets raars, heb me nog niet in het jailbrake gebeuren verdiept, maar ben wel eens eventjes bezig geweest met het maken van simpele apps. Het enige belletje dat bij mij gaat rinkelen is dat je iPhone qua beeld verhouding denkt een iPad te zijn. Weet je zeker dat je de goede IPSW hebt gebruikt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kleiner scherm
Citaat:
Heb met ifunbox naar autolocation laten zoeken die vond 2 bestanden. Heb die verwijderd en toen een respring gedaan toen bleef het scherm groot. Daarna via Cydia autolocation helemaal verwijderd en het is opgelost. |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook gehad, na een installatie van een programma vanuit Cydia.
Via Cydia deze verwijderd en probleem was weg.
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door leontjuh1; 10-02-12 om 01:53. Reden: Ongepaste opmerking |
|
||||
|
||||
Dit probleem heeft te maken met winterboard waarschijnlijk.
Probeer deze eens te updaten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je je iphone gejailbreakt hebt dan heb je ook activator. Via settings - activator kan je je iphone naar save mode laten gaan en dan vervoglens opnieuw laten starten en het probleem is verholpen.
Als je dan een app opent dan zie je ze nog klein maar als je een paar seconden wacht dan springt ie op groot (is 1-malig per app, dus niet iedere keer). Zie onderstaand filmpje via youtube. Werkte perfect bij mij. how to fix small screen in top left corner - YouTube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 IOS 5 Beta 6 JB Apps openen in het klein. | sjefket | iPhone algemeen | 6 | 26-08-11 18:18 |
apps tegelijk starten | dnns01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-06-11 14:53 |
Iphone niet meer te starten na upgrade 4.3 | stre1821 | iPhone algemeen | 3 | 25-03-11 10:13 |
Hardware: geen GPS fix sinds de Firmware 3.0 Upgrade. | forrestgumpx | iPhone Navigatie | 41 | 15-01-11 19:50 |
raar icoon linker bovenhoek | applefrrreeak | iPhone algemeen | 7 | 13-08-08 19:57 |
|
|