//

paar vragen over jailbreak

paar vragen over jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al vele sites doorzocht voor de antwoorden maar ik kan ze gewoon niet vinden, zoekfunctie heeft mij ook niet veel verder gebracht. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-12, 09:10
bergwout bergwout is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard paar vragen over jailbreak

Hallo,
Ik heb al vele sites doorzocht voor de antwoorden maar ik kan ze gewoon niet vinden, zoekfunctie heeft mij ook niet veel verder gebracht.
1.Als ik er een jailbreak op zet en hem er op een ander tijdstip het eraf haal en een backup terugzet, kan apple dan nog zien dat er een jailbreak heeft opgestaan?
2.als je een app via cydia er op hebt gezet en je haalt jailbreak eraf is die app dan ook gelijk weg of blijft die erop staan?
3.hoe lang duurt jailbreaken nu ongeveer, 15 minuten of een uurtje of iets anders?
4. niet echt over jailbreak maar ik wil via mijn computer mijn iPod kunnen besturen ik heb al gelezen dat het andersom mogelijk is en dat er een app is waarmee je via je computer je iPod/iPhone kunt besturen alleen dat die app niet in de appstore staat maar wel in cydia zijn hier nog alternatieven voor?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 14:15
Guppez84 Guppez84 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bergum (Friesland)
Berichten: 33
Standaard

Bergwout,

1. Er blijven na het restoren van je iPod altijd sporen achter meende ik van een jailbreak. maar in welk geval zou aplle daar naar kijken bij jouw?

2. als je je jailbreak van je iPod afhaald zijn de jailbreak apps ook weg of tenminste niet meer zichtbaar.. dus kun je er ook geen gebruik van maken. ik neem aan dat je de jailbreak er afhaald met restore van je iPod.

3. als je er in thuis bent, is jailbreaken een kwestie van 10/15 minuten. afhankelijk als je de nodige bestanden en programma's al op computer hebt staan.

4. de enigste waarmee ik op de hoogte ben is de app van Logitech.. dat je je pc, met een app op je iphone/ipod en op de computer, kunt besturen aan de hand van muis en toetsenbord. maar als die app er is in cydia dan ben je genoodzaakt een jailbreak te doen
  #3  
Oud 22-01-12, 14:19
bergwout bergwout is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

wanneer deze defect zou raken, en ik haal het er dan af met itunes maar ik heb nog een vraagje want whatsapp werkt nu niet meer op ipod maar op internet heb ik al verschillende dingen gelezen dat als je hem doet jailbreaken dat je dan whatspad kan installeren en dat hij het dan doet maar als je jailbreak er af haalt werkt het dan nog?
want ik heb whatsapp er nu met ifunbox op gezet alleen als ik mijn mobiel nummer wil invoeren komt er te staan geen verbinding mogelijk met whatsapp server
  #4  
Oud 22-01-12, 14:29
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bergwout Bekijk bericht
wanneer deze defect zou raken, en ik haal het er dan af met itunes maar ik heb nog een vraagje want whatsapp werkt nu niet meer op ipod maar op internet heb ik al verschillende dingen gelezen dat als je hem doet jailbreaken dat je dan whatspad kan installeren en dat hij het dan doet maar als je jailbreak er af haalt werkt het dan nog?
want ik heb whatsapp er nu met ifunbox op gezet alleen als ik mijn mobiel nummer wil invoeren komt er te staan geen verbinding mogelijk met whatsapp server
Die melding krijg je omdat Whatsapp sinds versie 2.6.5 (dacht ik) controleert of je wel een iPhone hebt. Ik heb op m'n iPod ook Whatsapp staan, versie 2.6.4 werkt wel

En nog antwoord op je vragen:
1. Als je de backup terugzet komt alle jailbreak zooi er weer op, dus zou je je iPod moeten opsturen laat hem dan clean en als Apple je iPod heeft gemaakt zet je de backup er weer op.
2. Cydia apps/tweaks kan je dan niet meer gebruiken, dus nee dat gaat niet.
3. Als je nog een reservekopie moet maken of de gegevens weer terug op je iPod moet zetten kan wel een tijdje duren (hangt ervanaf hoeveel gegevens erop je iPod staan), maar het jailbreaken zelf duurt maar 5 minuutjes.
4. Veency op je iPod installeren en ik dacht op je pc iets van TinyVNC viewer/server. Dat werkt uitstekend

Succes
  #5  
Oud 22-01-12, 14:31
bergwout bergwout is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

aan zulke informatie heb ik wat harstikke bedankt maar veency kan alleen maar met jailbreak en whatsapp zou ik dan de 2.6.4 op mijn ipod moeten zetten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paar vragen RoyalMess Archief 1 15-06-09 16:53
paar vragen Iknietsnap iPhone algemeen 2 27-02-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.