redsnow iphone uitschakelijk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, De iphone van mijn vader (een zwarte 4 16GB) was gejailbreakt met waarschijnlijk redsnow. Hij mocht hem alleen niet uit zetten. Nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
redsnow iphone uitschakelijk
hoi,
De iphone van mijn vader (een zwarte 4 16GB) was gejailbreakt met waarschijnlijk redsnow. Hij mocht hem alleen niet uit zetten. Nu heb ik het per ongelijk uitgezet en toen hij opnieuw aansprong kreeg ik alleen het apple teken en zoon rond wacht dingetje. Dit blijft hij geven. Ik kan de iphone wel aansluiten op de computer en hij herkent hem maar ik kan geen reserve copy maken of syngroniseren. De laatste keer dat hij een reserve copy heeft gemaakt is weken geleden en hij wil niet al zijn dingen op zijn telefoon kwijt zijn. Wat kan ik nu het beste doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek eens op "tethered booten" (met redsn0w).
Dat is waarschijnlijk je oplossing.
|
|||
|
|||
Dat is precies wat er is gebeurt ja.
Ben ik dan niet alles kwijt? |
|
||||
|
||||
Als je tethered boot start je telefoon toch gewoon weer op?
|
|
||||
|
||||
Gewoon Redsn0w downloaden, de iPhone in DFU mode zetten en dan in Redsn0w op Extra's > just boot klikken. Dan zou de iPhone weer op moeten starten. Je kunt in Cydia Corona downloaden, dan is iBooks gefixt en kun je de iPhone weer gewoon uitzetten zonder dat er iets gebeurt.
Correct me if I'm wrong Scandax
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g 8gb uitzetten redsnow | Smalster | Unlock | 4 | 05-11-10 20:44 |
iPhone: Custom Firmware iPhone 3G redsnow | Raggamannn | Jailbreak | 3 | 22-09-10 14:48 |
iPhone allerlei problemen met redsnow+algemeen | Ledje | Archief | 3 | 19-08-09 08:37 |
iPhone 1e gen.: iPhone werkt niet meer na Redsnow | Tommi Tippi | Unlock | 6 | 29-06-09 10:08 |
Iphone / ipod Jailbreak (redsnow) | master e | Archief | 3 | 22-06-09 00:20 |
|
|