Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag veel duidelijke uitleg ben noob...
![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verander het root password, dat is voldoende. iOS is UNIX en geen Windows, maak je dus maar niet teveel zorgen om virussen.
|
|
||||
|
||||
![]() Optimaal beschermen is simpel. Geen jailbreak
![]() |
![]() |
Labels |
firewall, hackers, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken | jm1996 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 04-02-11 21:18 |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
Gegevens beschermen: hoe? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-01-09 13:21 |
hoe iphone beschermen op reis? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-07-08 11:10 |
Hoe kan ik gprs instellingen instellen met een dead spot | iMick | Vodafone | 0 | 03-07-08 19:54 |
|
|