//

Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake?

Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-12, 19:31
anthony68 anthony68 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 11
Angry Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake?

Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag veel duidelijke uitleg ben noob... OOk firewall app?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 19:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anthony68 Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag veel duidelijke uitleg ben noob... OOk firewall app?
Verander het root password, dat is voldoende. iOS is UNIX en geen Windows, maak je dus maar niet teveel zorgen om virussen.
  #3  
Oud 22-01-12, 19:58
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Optimaal beschermen is simpel. Geen jailbreak
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren

Labels
firewall, hackers, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken jm1996 Ontwikkelen voor iOS 11 04-02-11 21:18
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? Marijkevdb iPad algemeen 1 12-12-10 00:08
Gegevens beschermen: hoe? Flydt Jailbreak apps en thema's 6 04-01-09 13:21
hoe iphone beschermen op reis? blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 3 27-07-08 11:10
Hoe kan ik gprs instellingen instellen met een dead spot iMick Vodafone 0 03-07-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.