Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake?
Ik heb mijn iphone gejailbreaked en zoek nu een beveiligingsapp om mijn root etc en beschermen tegen virussen. Welke apps stappen moet ik nemen? Graag veel duidelijke uitleg ben noob... OOk firewall app?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verander het root password, dat is voldoende. iOS is UNIX en geen Windows, maak je dus maar niet teveel zorgen om virussen.
|
|
||||
|
||||
Optimaal beschermen is simpel. Geen jailbreak
|
Labels |
firewall, hackers, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken | jm1996 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 04-02-11 21:18 |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
Gegevens beschermen: hoe? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-01-09 13:21 |
hoe iphone beschermen op reis? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-07-08 11:10 |
Hoe kan ik gprs instellingen instellen met een dead spot | iMick | Vodafone | 0 | 03-07-08 19:54 |
|
|