hoe iphone beschermen op reis? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vertrek morgen op reis maar ik heb mijn bestelde case nog niet ontvangen Hoe kan ik mijn iphone nou het best beschermen wanneer ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik vertrek morgen op reis maar ik heb mijn bestelde case nog niet ontvangen
![]() Hoe kan ik mijn iphone nou het best beschermen wanneer ik deze in tas met andere spullen draag? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() doosje, plastic zakje er om heen?
|
|||
|
|||
![]() Steek hem in een dikke sok (doet Apple ook, die noemen m dan Ipod sok).
Tot je case er is lijkt me dat iig een goede oplossing tegen krassen. |
|
||||
|
||||
![]() Steek hem in je broekzak, is ook een soort sok
![]() Ik heb mijn iPhone sinds november, en er is pas sinds 1 (!) week één klein zichtbaar krasje op gekomen. Hij is wel een paar keer gevallen, maar dat is slechts blikschade ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? | yoyonet | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 11:30 |
Gegevens beschermen: hoe? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-01-09 13:21 |
iPhone op reis | digyourownhole | iPhone algemeen | 4 | 04-12-08 13:48 |
Foto: foto's van uw camera naar iphone op reis | jan10 | Muziek, foto & video | 7 | 18-06-08 11:49 |
|
|