Macally Metro via smartphoneshop.nl discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week de Macally Metro Protective Cover aangeschaft voor mijn i3G via smartphoneshop.nl. Zowel product als service zijn bijzonder goed te noemen. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Macally Metro via smartphoneshop.nl
Ik heb vorige week de Macally Metro Protective Cover aangeschaft voor mijn i3G via smartphoneshop.nl. Zowel product als service zijn bijzonder goed te noemen.
Na het product woensdag besteld te hebben kreeg ik het donderdag thuis geleverd voor een bedrag van 19 euro. Geen bezorgkosten! Het product past heel goed en beschermd de gehele achterkant en zijkanten van je iPhone. Daarnaast heb je een betere grip als je de telefoon in de hand hebt of op je buro hebt liggen. Je hoeft iig niet bang te zijn dat de achterkant beschadigd. Bij het product zit ook een gratis screenprotector bijgeleverd. Deze heb ik geprobeerd maar vind ik persoonlijk niks. Het is geen sticky protector zoals die van Brando. Hij moet tussen de randen van de cover "geklemd" worden. Ziet er niet zo mooi uit en is naar mijn mening ook niet practisch in gebruik. Gewoon de crystal clear cover van Brando besteld. Deze bijna onzichtbare screenprotector is erg goed. In de eerste cover die ik bestelde zat op een hoek een heel klein haarscheurtje. Na dit telefonisch medegedeeld te hebben bij de klantenservice van smartphoneshop.nl kreeg ik gratis een nieuw exemplaar toegestuurd. Al met al prima product en prima service.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad! | BBoelie | Koopinformatie Nederland | 26 | 21-09-10 00:28 |
Paris Metro - crashed | Ermo | iPhone Apps | 0 | 18-09-08 14:50 |
|
|