iPhone demonstratie via simulator en beamer discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de demonstraties van Apple (bijvoorbeeld die van 6 maart waarin ze o.a. de beschikbaarheid van de SDK bekend maakten) tonen ze het actieve scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone demonstratie via simulator en beamer
In de demonstraties van Apple (bijvoorbeeld die van 6 maart waarin ze o.a. de beschikbaarheid van de SDK bekend maakten) tonen ze het actieve scherm van de iPhone op een Mac/PC scherm binnen een iPhone simulator. Het scherm wordt vervolgens via een beamer op een scherm geprojecteerd.
Je ziet dus de iPhone op het scherm en kunt precies alles acties en handelingen op het toestel volgen. De koppeling wordt gemaakt met een kabel. De vraag:Wie weet op welke manier dit wordt gerealiseerd? Welke kabel wordt gebruikt en op welke manier zijn ze in staat om het beeld van de iPhone te tonen op een Mac scherm? We zouden deze techniek graag gebruiken voor demonstratie doeleinden. Alvast bedankt, Frodo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
in Duitsland o.a. bij Gravis (gravis.de) te koop. Mocht je die URL ook niet zelf kunnen vinden dan horen we het wel. |
|
|||
|
|||
Thanks! Maar de kabel is een ding... maar op welke manier Apple het scherm van de iPhone laat zien is nog onduidelijk
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb je een oplossing gevonden voor het tonen van het iPhone beeld op bijvoorbeeld een beamer ? Ik ben hier namelijk ook naar op zoek. Groeten, Rutger |
|
|||
|
|||
Helaas nog niet nee....
Frodo |
|
|||
|
|||
Ik kan me voorstellen dat je met een AV kabel, die je op je beamer kunt aansluiten, gewoon het beeld van je iPhone dmv de beamer kunt laten projecteren. Dat is in ieder geval hoe het met een computer (weliswaar met een vga kabel) werkt.
Ik kan overigens niks garanderen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar of dat goedkoop zal zijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone op beamer | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 3 | 30-05-11 22:57 |
Iphone aansluiten op beamer | radconsu | iPhone algemeen | 17 | 30-10-10 18:47 |
iPhone (handelingen) via beamer | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-10-10 10:27 |
Beamer voor de IPhone | Marcel... | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-09-10 16:02 |
|
|