iPhone op beamer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik probeer het scherm van de iPhone met een beamer te projecteren. Lukt niet. Kan dit eigenlijk wel? Ik wil dus alles zien. Niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone op beamer
Hoi,
Ik probeer het scherm van de iPhone met een beamer te projecteren. Lukt niet. Kan dit eigenlijk wel? Ik wil dus alles zien. Niet alleen filmpjes en foto's maar voor namelijk apps en de werking ervan. In de mac store vertelde een jongen dat je dan een developers account nodig hebt. Of moet jailbraiken. Iemand suggesties? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er was een Cydia tweak voor, ben even de naam vergeten, maar hij is er wel! Probeer Google anders even.
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag ook een beamer kunnen aansluiten om een mobiele website te presenteren. Maar wil niet mijn iPhone jailbreaken! Is er echt geen oplossing?
|
|
||||
|
||||
Als je niet wil jailbreaken: een iPad2 kopen, die kan dat zonder jailbreak (naar HDMI, dus een TV/monitor - iets moderner).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aansluiten op beamer | radconsu | iPhone algemeen | 17 | 30-10-10 18:47 |
iPhone (handelingen) via beamer | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-10-10 10:27 |
Beamer voor de IPhone | Marcel... | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-09-10 16:02 |
iPhone demonstratie via simulator en beamer | wfjansen | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 26-07-08 21:42 |
|
|