iPod Touch doet raar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPod Touch 2G wil niet meer opstarten. Ook als ik beide knopjes tegelijk indruk gebeurt er niets. Als ik hem aan de PC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod Touch doet raar.
Hallo,
Mijn iPod Touch 2G wil niet meer opstarten. Ook als ik beide knopjes tegelijk indruk gebeurt er niets. Als ik hem aan de PC hang met iTunes aan reageert hij ook niet. Maar hij wordt wel warm als ik hem aan het stroom zet. Het ligt niet aan de USB kabel/stekker want mijn iPhone werkt daar wel mee. Wie weet wat te doen nu? De iPod is niet gejailbreakt en de garantie is er inmiddels al af. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt een harde reset geprobeerd? Dus minimaal 15 seconden powerknop en homeknop tegelijk ingedrukt houden.
|
||||
|
||||
Ja heb ik geprobeerd, de iPod reageert niet op een harde reset.
|
|
||||
|
||||
Dan kun je de DFU mode nog proberen om hem daarna te herstellen met iTunes.
|
|
||||
|
||||
Ook dit heb ik geprobeerd. iTunes reageert niet als ik de homeknop + powerknop tegelijkertijd indruk en dan na 10 seconden de powerknop los laat.
|
Labels |
aan, gaat, ipod, niet, touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Raar probleem met jailbreak ipod touch 4 | dutchronnie | Jailbreak | 0 | 11-02-11 10:52 |
Ipod touch doet raar! | Keen | iPhone algemeen | 9 | 26-12-10 19:22 |
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 | sponic2 | Archief | 3 | 22-11-10 20:17 |
ipod volume knop doet raar (3GS 32GB 3.1.2) | optimusprime | iPhone algemeen | 11 | 17-10-09 16:12 |
Muziek: Ipod Functie doet raar | Burak | Muziek, foto & video | 3 | 12-05-09 13:08 |
|
|