Ipod touch doet raar! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Ik heb eigenlijk 2 problemen. 1: Ik zet me ipod op sluimerstand en dan klik ik 2 minuten later op de zelfde knop en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch doet raar!
Hey!
Ik heb eigenlijk 2 problemen. 1: Ik zet me ipod op sluimerstand en dan klik ik 2 minuten later op de zelfde knop en dan is me iPod ineens helemaal uit! Ik heb alles geprobeerd met herstellen en alles maar het lukt gewoon niet! 2: Ik kan geen video's en muziek meer kijken/luisteren! Alsjeblieft iemand!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nogsteeds niemand!?
|
|
|||
|
|||
hmm mischien eens proberen de batterij helemaal leeg laten gaan ? en dan weer opladen ? ( gewoon onder instellingen instellen dat hij nooit op slaapstand gaat)
|
|
|||
|
|||
Al gedaan!
Niets werkt :s |
|
|||
|
|||
wat als je nou eens je ipod hersteld en dan geen backup terug zet ?
|
|
|||
|
|||
--
Al gedaan, ik ga het straks op een mac proberen.
|
|
|||
|
|||
--
ook geprobeerd, lukt niet!
|
|
|||
|
|||
hmm denk dat je toch terug naar de winkel moet dan dat lijkt me het beste.
|
|
|||
|
|||
--
maar hij is gejailbreakt, geen garantie niks.
wat doen ze dan? |
|
|||
|
|||
heel simpel zet hem dfu mode waneer je hem terug brengt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Raar probleem met jailbreak ipod touch 4 | dutchronnie | Jailbreak | 0 | 11-02-11 10:52 |
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 | sponic2 | Archief | 3 | 22-11-10 20:17 |
Ipod touch 3g doet lang over sync | lil_shawn87 | iPhone algemeen | 0 | 02-06-10 15:31 |
ipod volume knop doet raar (3GS 32GB 3.1.2) | optimusprime | iPhone algemeen | 11 | 17-10-09 16:12 |
Muziek: Ipod Functie doet raar | Burak | Muziek, foto & video | 3 | 12-05-09 13:08 |
|
|