Screenprint maken met 3GS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger (3G?) deed ik het zo: Screenshot maken op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl Maar als ik nu de Home-toets en dan de Aan/Uit-knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Screenprint maken met 3GS?
Vroeger (3G?) deed ik het zo:
Screenshot maken op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl Maar als ik nu de Home-toets en dan de Aan/Uit-knop indruk, dan krijg ik Stembediening. Wie wil/kan me vertellen hoe het nu moet. Bvd.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
eerst power dan heel snel home toets
|
|
|||
|
|||
Gelukt! Dank je!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs jailbreak ongedaan maken | Robmeijerink | Jailbreak | 1 | 11-04-11 12:37 |
Foto: aan maken extra foto album in iPhone 3GS met sw 4.1 | fxrdg | Muziek, foto & video | 8 | 26-01-11 15:14 |
iPhone: iPhone 3GS Jailbreak ongedaan maken (4.0.1) | ChielvanIeperen | Jailbreak | 4 | 05-11-10 22:25 |
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox | Jensyy | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 17:07 |
3GS simlockvrij maken, weer mogelijk? | --Christiaan-- | Odido (T-Mobile) | 7 | 01-07-09 12:02 |
|
|