Safari crasht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Heb overlaatst mijn 3GS willen jailbreaken met iOS 4.2.1 Dit is eigenlijk niet echt gelukt, want Cydia wil maar niet openen en heb icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari crasht
Beste
Heb overlaatst mijn 3GS willen jailbreaken met iOS 4.2.1 Dit is eigenlijk niet echt gelukt, want Cydia wil maar niet openen en heb icoontje is ook helemaal wit. Maar wat erger is: Safari blijft ook niet open. Het opent wel, maar sluit na een seconde terug af. Iemand een idee hoe dit komt, en hoe dit op te lossen? Mvg Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
enigste dat ik weet is hem herstellen en opnieuw jailbreaken
|
|
|||
|
|||
Als je hem hersteld is hij niet meer gejailbreaked? Want ik ben nu blij dat hij niet volledig gejailbreaked is. Anders moet ik hem telkens opnieuw aan de computer hangen om op te starten
|
|
||||
|
||||
Je kan toch wel gewoon herstellen en opnieuw jailbreaken, of is dit echt zo'n groot probleem? Want als het zo blijft, dan is dit toch echt de enige optie die ik weet.
|
|||
|
|||
Dus u bedoeld gewoon herstellen op een standaard iOS 4.2.1? Of bedoelt u herstellen van voor de jailbreak?
|
|
||||
|
||||
Gewoon herstellen naar eentje zonder jailbreak, en dan vanaf daar weer opnieuw jailbreaken bedoel ik!
|
|
|||
|
|||
Ok is gelukt thx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari crasht in landscape mode | moessi | iPhone algemeen | 7 | 28-04-09 08:18 |
Safari crasht ! | timm6545 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-09-08 12:28 |
webapp crasht safari | Nikooos | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 10-09-08 00:07 |
Safari crasht | pontifex | iPhone algemeen | 9 | 15-11-07 20:01 |
|
|