Safari crasht in landscape mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu sinds een aantal dagen mn Iphone maar ik kom steeds een probleem tegen, als ik op safari zit en wil het in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari crasht in landscape mode
ik heb nu sinds een aantal dagen mn Iphone maar ik kom steeds een probleem tegen, als ik op safari zit en wil het in landscape mode dan crasht hij 9 van de 10 keer. Kan iemand mij alsjeblieft bij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sinds wanneer heb je dit?
(na dat je gesynchroniseerd, iets gedownload hebt, enz.) |
|
|||
|
|||
Eigenlijk vanaf het begin,als er een oplossing is dan trg brengen hoor ik het graag. Want ik heb mn iphone by bel company gekocht zij ruilen geen iphones in, zij sturen het alleen maar op.
|
|
|||
|
|||
Als het vanaf het begin is moet je gewoon even herstellen in itunes,
Het enige probleem is dat als je een back-up er op zet dat de fout dan mogelijk terug komt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bako bedoelt dat, wanneer je de back-up van je huidige iPhone terugzet na herstel, het probleem dan nog steeds voor kan komen.
Je kan proberen je iPhone te herstellen en dan een back-up terug te zetten. Als het probleem zich dan nog steeds voordoet, moet je de iPhone herstellen zonder back-up terug te zetten. Het enige nadeel is dat je dan alles (muziek, video's, contacten, etc) opnieuw moet synchroniseren. |
|
|||
|
|||
ik heb een herstel gedaan en nog crashd hij als ik bijv. google horizontaal doe. Kan dit een hardware probleem zijn of is er een oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vwallpaper 3.1.3 landscape mode | driess | iPhone algemeen | 0 | 19-07-10 20:38 |
landscape mode | damnet | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 15:43 |
Notities in landscape mode? | r03n_d | Archief | 5 | 04-05-09 15:50 |
Landscape safari uitschakelen? | Jchan | Jailbreak apps en thema's | 13 | 05-12-08 01:03 |
Sms in landscape mode?? | jeremy14 | Archief | 2 | 28-06-08 23:20 |
|
|