landscape mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel handig landscape mode vooral als je lekker aan het navigeren bent. Maar nu wil ik even tussendoor bellen, dan tikt het zo rot op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
landscape mode
Heel handig landscape mode vooral als je lekker aan het navigeren bent.
Maar nu wil ik even tussendoor bellen, dan tikt het zo rot op zijn kant. Is er een optie dat alles in de iPhone (sowieso contacten en bellen) ook gewoon mee draait? Nee, ik ben niet zo'n dure car-kitt die je kan omdraaien (voor 5,36 incl verzendkosten op ebay, zie bijlage) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is niet mogelijk op het moment.
|
|||
|
|||
Om een conactpersoon op te zoeken is ContactFlow een handige gratis tool uit Cydia. Deze draait netjes naar Landscape mode, alleen dan mis ik het zoeken erin,.
Is er een tool waarmee die wel beter kan, het gaat mij niet zo zeer om de foto's (wel handig) maar om de landscape mode Groet Laatst gewijzigd door damnet; 25-10-09 om 15:53. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vwallpaper 3.1.3 landscape mode | driess | iPhone algemeen | 0 | 19-07-10 20:38 |
Notities in landscape mode? | r03n_d | Archief | 5 | 04-05-09 15:50 |
Safari crasht in landscape mode | moessi | iPhone algemeen | 7 | 28-04-09 08:18 |
Muziek: terug naar afspeellijst in landscape mode? | macron | Muziek, foto & video | 7 | 16-12-08 00:58 |
Sms in landscape mode?? | jeremy14 | Archief | 2 | 28-06-08 23:20 |
|
|