big trouble discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik beginnen bij het begin , sinds 2 a 3 dagen was mijn batterij altijd supersnel leeg(2u) , dus ik recenste software gedownload ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
big trouble
Hallo ,
ik beginnen bij het begin , sinds 2 a 3 dagen was mijn batterij altijd supersnel leeg(2u) , dus ik recenste software gedownload en update.Miserie begon upload naar iphone mislukt en het enige ik nog kon doen was restore to factory settings . ok dit gedaan zijnde sluit ik weer iphone aan pc , maar geeft een foutmelding , ondertussen kon ik niet meer bellen . Itunes op andere pc geinstalleerd en daar lukte de synchro wel . Kan dus ondertussen terug bellen , maar al mijn progjes , muziek en settings ben ik kwijt .Kan ik die eventueel overzettten van pc1 naar pc 2 ? alvast bedankt . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes en Quicktime even ervan gooien en opnieuw installeren op PC 1. Daarna opnieuw syncen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WI-FI Trouble | gcmdejong | iPhone algemeen | 0 | 17-02-11 00:48 |
Big Thanks to iPhoneclub.nl | Guest-20180409093718 | Chat en geruchten | 12 | 08-03-10 08:22 |
iPhone: Big Problem! | Hoeike8819 | Jailbreak | 1 | 17-12-09 16:16 |
Toetsen trouble | pim127 | iPhone algemeen | 20 | 15-05-08 09:33 |
waar bubble trouble donwloaden ?? | leon-44# | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-11-07 14:15 |
|
|