iPhone 3GS Jailbreak ongedaan maken (4.0.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een aantal weken terug een jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3GS en wil deze nu ongedaan maken (Ik gebruik hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS Jailbreak ongedaan maken (4.0.1)
Hallo iedereen,
Ik heb een aantal weken terug een jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3GS en wil deze nu ongedaan maken (Ik gebruik hem niet meer) Hier zijn waarschijnlijk al honderden topics over, maar ik wil het toch graag even duidelijk hebben Ik heb ergens gelezen dat het enige wat je moet doen is, updaten naar 4.0.2, als ik dit doe, blijven er dan nog wat jailbreak files ergens over? Ik heb namelijk liever dat ik mijn garantie behoud, en heb geen zin om met een gebrickte iPhone opgescheept te zitten Als iemand dit effies duidelijk kan maken, graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook herstellen naar 4.0.1. Dan heeft degene die hem na jou gaat gebruiken nog de optie om hem te gaan jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook doe, herstellen haalt mn JB weg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Kan dit met een softwarematige unlock ook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs jailbreak ongedaan maken | Robmeijerink | Jailbreak | 1 | 11-04-11 12:37 |
iPhone: Jailbreak ongedaan maken 4.01 | Bogdan1976 | Jailbreak | 15 | 05-10-10 01:20 |
iPhone: Kan jailbreak 3.1.3. (3GS) niet ongedaan maken | evenrooy | Jailbreak | 4 | 25-06-10 10:58 |
iPhone jailbreak ongedaan maken | eddytjuh | Archief | 12 | 15-12-09 19:43 |
|
|