update naar 4.x met behoud baseband discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Guys, omdat ik eigenlijk 2 vragen heb die scattered wel beantwoord zijn ben ik even het overzicht kwijt. Vandaar maar deze vraag, hoop dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update naar 4.x met behoud baseband
Hi Guys,
omdat ik eigenlijk 2 vragen heb die scattered wel beantwoord zijn ben ik even het overzicht kwijt. Vandaar maar deze vraag, hoop dat jullie kunnen helpen. Ik heb een iphone 3gs met 4.0.1 erop staan. Nu wil ik deze aan mijn vriendin geven en heb dus gisteren gekozen voor alle gegevens wissen in het algemeen overview van de iPhone. Nu blijft hij echter bij het appeltje hangen. Als ik hem nu wil updaten naar custom 4.1 krijg ik de bekende 1600 en 21 errors. Mijn vraag: - kan ik updaten naar 4.0.2 zonder de baseband te updaten? Dan kan ik hem vervolgens gewoon met een jb-tool jb-en toch? - kan ik op de een of andere manier toch al naar 4.1 met behoud van baseband? Alvast bedankt voor de hulp. Laatst gewijzigd door "R"; 30-05-11 om 13:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je iPhone in DFU en herstel hem dan met een custom firmware.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. | rellivisit | Unlock | 3 | 11-04-11 00:23 |
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband | randythesavage | Jailbreak | 13 | 28-01-11 15:36 |
iPhone: iPhone 4: update naar 4.2.1 met behoud van baseband 1.59, hoe doe ik dit? | desonnaville | Jailbreak | 14 | 23-01-11 21:54 |
iPhone: 4.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband | LabTeov | Jailbreak | 9 | 17-11-10 18:23 |
iPhone 3GS: Behoud baseband met update 4.1 | bangnl | Unlock | 2 | 12-10-10 13:00 |
|
|