Problemen na jailbreak greenpois0n Absinthe verzameltopic. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na m'n jailbreak met absinthe geen problemen gehad. Maar nu kwam ik erachter dat als ik de iPod app op m'n iPhone in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen na jailbreak greenpois0n Absinthe verzameltopic.
Ik heb na m'n jailbreak met absinthe geen problemen gehad.
Maar nu kwam ik erachter dat als ik de iPod app op m'n iPhone in landscape mode (dus coverflow) zet en ga bladeren deze begint te haperen en de app afsluit. Nou ben ik benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem of misschien andere kleine foutjes? Deze cydia tweaks en apps heb ik nu geïnstalleerd Callbar copic Hands-free control Ifile Infiniboard Infinidock Killbackground Mobilevolumesound SBSettings Springtomize2 Zephire Weet dus niet of het aan de jailbreak ligt of aan de tweaks en apps die misschien nog wat bugs hebben of nog niet aangepast aan de iPhone 4S
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Discussie a.u.b. in het verzameltopic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|