Jailbreak loopt vast na het rebooten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag, ik heb nu al een paar keer geprobeert mijn iphone 4s te jailbreaken, maar elke keer als hij gaat rebooten tijdens het jailbreaken krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak loopt vast na het rebooten
goedendag,
ik heb nu al een paar keer geprobeert mijn iphone 4s te jailbreaken, maar elke keer als hij gaat rebooten tijdens het jailbreaken krijg ik een pop-up die zegt dat het programma Absinthe niet meer reageert, en dus word het programma afgesloten. Ik heb zelfs de telefoon hersteld en nog blijf ik dit probleem houden. Zijn er meer mensen met dit probleem of kan iemand mij misschien helpen? Grt Michael. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle oplossingen vindt je in onderstaande draad:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html |
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd maar loopt elke keer op hetzelfde moment vast
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 16:17 ---------- maar kan het ook komen door de firmware 9A406? is er dan een mogelijkheid om te downgraden na 9A405? |
|
||||
|
||||
Discussie a.u.b. in het genoemde verzameltopic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 loopt vast na het bellen | Sanne3 | iPhone algemeen | 2 | 26-05-11 12:20 |
iPod loopt vast bij rebooten | Bfw30 | iPhone algemeen | 1 | 07-11-10 13:52 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone: Redsn0w loopt vast tijdens het jailbreaken | donmoose | Jailbreak | 9 | 01-09-09 08:55 |
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! | Mirrage | Archief | 7 | 31-07-08 00:49 |
|
|