iPhone 4 loopt vast na het bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb nu zo'n 5 maanden mijn nieuwe iPhone 4 en hij werkt echt perfect! Op 1 dingetje na. Als ik iemand bel of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 loopt vast na het bellen
Goedemiddag,
Ik heb nu zo'n 5 maanden mijn nieuwe iPhone 4 en hij werkt echt perfect! Op 1 dingetje na. Als ik iemand bel of gebeld wordt en ik hang op dan loopt mijn iPhone wel zo'n 1 a 2 minuten vast op dat schermpje. Ik kan dan niks doen, hij reageert nergens meer op. Weten jullie misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk ios gebruik je, en heeft de iPhone een jailbreak?
Bij mij was multicleaner de oorzaak dat de telefoon vast zat na het bellen, daar heb je wel een jailbreak voor nodig. Wat je vervolgens kunt proberen om een keer een harde reset uit te voeren. Vraagje om gelijk je profiel even bij te werken
|
|||
|
|||
Dankje, ik heb de harde reset uitgevoerd en het is gelukt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone loopt vast tijdens of na bellen | Linkerpink | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 21:46 |
iPhone: Redsn0w loopt vast tijdens het jailbreaken | donmoose | Jailbreak | 9 | 01-09-09 08:55 |
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! | Mirrage | Archief | 7 | 31-07-08 00:49 |
Vast bij het bellen (keypad) | emc3e | iPhone algemeen | 2 | 30-04-08 16:32 |
|
|