Vast bij het bellen (keypad) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey PeepZ, Even snel een vraagje... ik heb namelijk net een Iphone en heb daarmee wat programma's geinstaleerd. Alleen de Keypad waarmee je gaat bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vast bij het bellen (keypad)
Heey PeepZ,
Even snel een vraagje... ik heb namelijk net een Iphone en heb daarmee wat programma's geinstaleerd. Alleen de Keypad waarmee je gaat bellen loopt heletijd vast. Ik heb versie 1.14 en al die geinstaleerde programma's zijn afkomstig van betrouwbare sites. Hoop Dat jullie mij kunnen HELPEN!!!!! Peace out |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou niet weten hoe je dat moet oplossen, maar je kan ook bijvoorbeeld iDail downloaden via installer, hier kun je op de ouderwetse manier mee bellen
|
|
|||
|
|||
Ooh dank je wel enige ideel waari k die kan downloaden?
Want het zit namelijk zo... elke keer als ik op die nummeringen drukt om te bellen blijft die vast (soms al bij de eerst cijfer soms de 3de ofsow) Na paar 30 sec start die dan zelf op... :S |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 loopt vast na het bellen | Sanne3 | iPhone algemeen | 2 | 26-05-11 12:20 |
Geluid bij het bellen | ropri | Archief | 3 | 04-06-08 15:02 |
Loop vast tijdens Keypad (Bellen) | emc3e | iPhone algemeen | 0 | 29-04-08 22:26 |
Bellen via keypad en gebeld worden werkt niet | Shanti | Archief | 2 | 03-03-08 20:14 |
|
|