iPhone 4 jailbreken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb me iPhone 4 nu al bijna 3 maanden, maar zou er wel wat meer dingen mee willen doen door middel van hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 jailbreken
Hallo,
Ik heb me iPhone 4 nu al bijna 3 maanden, maar zou er wel wat meer dingen mee willen doen door middel van hem te jailbreken. Maar wat zijn nou precies de voordelen en nadelen van jailbreken ? Waar moet ik goed op letten ? (Las iets van als je een gejailbreekte iPhone synchroniseert met iTunes alle gegevens verliest ? ) Heb al half internet afgezocht maar staat nergens iets duidelijk. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor- en nadelen zijn genoeg te vinden op dit forum. Daarvoor hoef je het halve internet niet af te zoeken.
Het is maar wat jij er meer wil mee doen. Synchroniseren kan je nog steeds zoals voorheen. Je verliest er niks mee. |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2 jailbreken | Aaipad | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-12-11 21:40 |
Alle iDevices: Is Jailbreken illegaal? | Joris123 | Jailbreak | 7 | 16-10-10 19:37 |
GEEN verbinding na jailbreken | alio | Archief | 1 | 07-10-09 00:09 |
hoe jailbreken | iphoneremon | Archief | 1 | 12-03-09 23:13 |
|
|