Welke Siri is het beste? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een klein vraagje, welken siri is nou het besten voor de ipod touch 4g je hebt namelijk al best wel veel siri s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke Siri is het beste?
ik heb een klein vraagje, welken siri is nou het besten voor de ipod touch 4g je hebt namelijk al best wel veel siri s zoals siriRa1n H1siri siriport spire. maar welken is nou de beste plss help me
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
geen een van alle vind ik.. ze gebruiken allemaal teveel van je ram en daardoor gaat je iphone/ipod super traag!
|
|
|||
|
|||
teveel ram? misschien moet je eens niet zoveel apps laten open staan of gewoon een hard reset doen, ontopic spire is het beste maar je een proxy hebben je kan ook als je iemand met een 4s kent de nieuwe tweak downloaden assistent connect maar deze moet je elke dag refreshe (de keys)
|
|
|||
|
|||
Absoluut Davyvdv, Spire vertraagt heel het systeem. Ook al zijn alle app's gesloten. De iPhone wordt pokke traag door Spire. Ik wacht wel af als er een nieuwe versie komt van Spire en als het RAM probleem is opgelost is. Want Spire bevat heel wat bugs die iOS enorm sloom maken.
|
|
|||
|
|||
Heb ik geen last, mijne werkt even snel als voor dat ik spire erop had
|
|
|||
|
|||
Spire maakt je iphone niet lang zaam het ligt aan je procesor bij de iphone 3gs wordt hij mega sloom had ik ook maar toen had ik alle onndige dingen uit cydia gehaalt en toen was hij net zo snel als normaal en ikmhad spire erop
|
|
|||
|
|||
Dat is heel interessant voor de ontwikkelaars van Spire als ook voor de 3GS gebruikers. Welke "onnodige dingen" heb je dan verwijderd?
Laatst gewijzigd door quest1; 17-02-12 om 12:30. |
|
||||
|
||||
Het is algemeen bekend dat je iPhone een pak trager wordt door een jailbreak. Wil je geen snelheid verliezen, dan moet je ook niet jailbreaken. Zo simpel is het
Ikzelf heb Spire enkele dagen getest op mijn iPhone 4, maar uiteindelijk was ik het zo beu dat de iPhone trager ging dankzij de jailbreak dat ik er alles weer af gezwierd heb |
|
|||
|
|||
welke is de beste voor iphone 4 32gb Siri?
Mvg, |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is NIETS in een jailbreak zelf dat je iPhone langzamer maakt. Het is hoogstens wat voor tweaks je DAARNA gaat installeren wat voor vertraging kan zorgen. De iPod touch 2 van mijn zoon heeft een jailbreak, en is nog net zo snel als zonder jailbreak. Zolang je niet alle mogelijke onzin die je maar kunt vinden (bewegende wallpapers e.d.) er op knalt. |
|
|||
|
|||
Zo installeer je Siri gratis op jouw iPhone 3Gs, iPhone 4 of iPod touch - AppleSpot
werkt perfect op mn iphone 4 32gb |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik gebruik spire met een proxy van the three little pigs! het is gratis en werkt voor mij ook nog goed ook! zelden last van geen verbinding!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk heb ik spire werkt met proxy
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan gaan ze dit soort rare dingen zeggen. Helaas voor jou spreekt dit van je eigen onkunde. Brul van het lachen. |
Labels |
ipod, jailbreak, siri, siriport, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad hoes welke is het beste. | nance30 | iPad accessoires en onderdelen | 17 | 27-12-12 03:59 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? | Brinkster | Unlock | 16 | 04-02-09 20:03 |
Welke Photoshop het beste? | jeremy14 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 02-08-08 20:27 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|