Verborgen files discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb sinds kort een video-player op mijn iPhone staan en heb met kopiëren plakken de films met iFile rondgeschoven. Nu kan ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verborgen files
Hey,
Ik heb sinds kort een video-player op mijn iPhone staan en heb met kopiëren plakken de films met iFile rondgeschoven. Nu kan ik de films in iFile niet meer vinden, maar ik kan ze nog wel afspelen in de player. Enig idee waar dit aan ligt en hoe ik de film in iFile terug krijg? Ik wil niet dat de film blijft staan wanneer ik de app verwijder... Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Michaël |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oké, nu heb ik toch maar de app verwijderd en gelukkig is de film daarmee ook verwijderd (scheelt weer 500MB).
Nu wil ik alleen nog weten waar die film was opgeslage en waarom ik 'm niet kon vinden... Iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
iFile heeft de handige optie om te zoeken naar bestanden ...
|
|
|||
|
|||
@timosha: je had er in dit geval van uit mogen gaan dat het bestand na plakken niet op de gekozen locatie verscheen.
@Bomans: Bedankt voor je antwoord. Hoe vind ik deze optie? |
|
||||
|
||||
Te vinden in elk scherm in iFile door gewoon even je scherm naar beneden te swipen.
|
|
|||
|
|||
Hey super! Hartstikke bedankt! Deze kan dicht.
|
Labels |
bestand, filesysteem, hidden, ifile, verborgen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verborgen muziek | basw84 | Muziek, foto & video | 0 | 05-02-12 01:07 |
Verborgen dataverbruik | marsman | iPhone algemeen | 5 | 23-03-11 19:09 |
verborgen applicaties? | xcansx | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 00:17 |
|
|