verborgen applicaties? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iedereen, Alvast mijn excuses als ik nu dubbel post maar ik heb echt gezocht en kon hier niets over vinden. Na het geweldige artikel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
verborgen applicaties?
Beste Iedereen,
Alvast mijn excuses als ik nu dubbel post maar ik heb echt gezocht en kon hier niets over vinden. Na het geweldige artikel over de top-10 jailbreak applicaties heb ik vol enthousiasme SBSettings gedownload en wilde ik met Poof bepaalde applicaties verbergen, maar toen zag ik in mijn lijst een aantal dingen staan die niet op mijn springboard staan, zoals RockApp (deze was inderdaad eens geinstalleerd toen ik een andere app via cydia wilde, maar heb het weer verwijderd via Cydia) en WebSheet (nog nooit van gehoord..). Deze twee zou ik graag van mijn iphone verwijderen omdat ik geen idee heb wat ik ermee moet (dus mocht je iets geniaals ermee weten, is ook welkom) maar hoe kan dat als ik ze niet kan terugvinden...? Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je ze niet verwijderen via cydia/manage/packages/modify/remove ?
|
||||
|
||||
Nee dat heb ik al geprobeerd maar daar staan ze niet tussen..
|
|
||||
|
||||
Als je ze niet kan vinden zijn ze er misschien ook echt niet en is het gewoon Cydia die een beetje in de bonen is. 't Is toch al zo instabiel als de pest dus zou me niks verbazen als het ook ergens fantoom applicaties vandaan tovert.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verborgen dataverbruik | marsman | iPhone algemeen | 5 | 23-03-11 19:09 |
GSM nummer verborgen | mcvdomoto | Archief | 1 | 20-11-07 19:04 |
|
|