fotos tonen in contactenlijst? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goededag, ik heb een tijdje geleden ergens op me iphone een switch omgezet om mijn contacten fotos in me contactenlijst te laten zien (dus voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos tonen in contactenlijst?
goededag,
ik heb een tijdje geleden ergens op me iphone een switch omgezet om mijn contacten fotos in me contactenlijst te laten zien (dus voor de naam een foto), ben even kwijt waar ik dat kon instellen... iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan je niet instellen, door cyntact te installeren via de Cydia store krijg je de foto's automatisch voor je contacten.
|
|||
|
|||
alleen jammer dat het geld kost.... ga ik dus niet doen... echt vaag heb het echt een keer gehad op me iphone....
|
|
||||
|
||||
Had je niet een of andere app geïnstalleerd via iTunes waarmee dit kan? Kijk eens in je aankopen (via je iTunesaccount in iTunes). Ik weet dat er daar apps zijn die dat kunnen.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 11-10-09 om 09:46. |
|
|||
|
|||
nee volgens mij niet.. zie er geen die iets met contacten te maken heeft, welke apps zouden dat kunnen dan?
|
|
||||
|
||||
Gebruik je bitesms? Want die laat ook contactfoto's zien bij berichten. Misschien was het dat.
|
|
|||
|
|||
aaaah dat was het, thanks...
|
|
||||
|
||||
Maar hoe kan je instellen dat wanneer er iemand vanuit je contacten je belt je dit op je begin scherm krijgt te zien??
Ik heb bijv. een aantal foto's bij mijn contactpersonen gezet, maar zodra die bellen zie ik alleen hun naam verschijnen NIET hun foto.. is dit mogelijk???
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
sorry... net gechecked.. had dubbel mijn huisnummer er in staan.... dus kwam er geen foto naar boven.. excuses Laatst gewijzigd door iMario; 21-10-09 om 14:47. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Klopt.. zoals ik al mijn excuses maakte in mijn vorige bericht.. hij doet het alweer.. ;-)
|
|
|||
|
|||
Cyntact is gewoon om een fotootje in je adressenlijstoverzicht te tonen.
Is sinds kort wel betalend. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contactenlijst incompleet | donny88 | iPhone algemeen | 6 | 27-07-11 23:47 |
Contactenlijst | MikailOzen | iPhone algemeen | 4 | 18-03-11 18:13 |
Foto in contactenlijst | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-08-10 12:18 |
Kiezen vanuit mijn contactenlijst | pure | Unlock [archief] | 2 | 01-04-08 20:31 |
|
|