Foto in contactenlijst discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, voor mijn update naar iOS4.0.1 had ik, volgens mij in Cydia, een tweak geinstalleerd waardoor je in je contactenlijst foto's van je contactpersonen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto in contactenlijst
Hoi,
voor mijn update naar iOS4.0.1 had ik, volgens mij in Cydia, een tweak geinstalleerd waardoor je in je contactenlijst foto's van je contactpersonen te zien kreeg. Iemand een idee welke tweak dit geweest is ? Ik weet het echt niet meer.... Edit: dacht dat cyntact zou werken, maar dan gaat het toestel in safe mode. Laatst gewijzigd door mvveelen; 04-08-10 om 10:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Das inderdaad cyntact. Er is ergens een topic over cydia programma's die niet werken in Ios4. Staat deze ook bij volgens mij.
|
|
||||
|
||||
Hmmm, ok. Cyntact deed heel vaag een belletje rinkelen bij me, dus ik wist niet zeker of die het was. Maar als die idd nog niet met iOS4 samenwerkt, dan moet ik gewoon even geduld hebben. Thanx !
|
|
|||
|
|||
Cyntact 1.3.4.1 werkt bij mij gewoon op 4.0.1 (Jailbreaked 3GS)
Komt van: digitalpixel Repository - MyRepoSpace.com |
|
||||
|
||||
@ssdarr: thanx ! Werkt inderdaad.
|
|
||||
|
||||
Er is nu zelfs een nieuwere versie 1.4.1.1 in diezelfde repo. Works like a charm
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contactenlijst incompleet | donny88 | iPhone algemeen | 6 | 27-07-11 23:47 |
Contactenlijst | MikailOzen | iPhone algemeen | 4 | 18-03-11 18:13 |
fotos tonen in contactenlijst? | rikkie123 | iPhone algemeen | 13 | 23-10-09 19:23 |
Kiezen vanuit mijn contactenlijst | pure | Unlock [archief] | 2 | 01-04-08 20:31 |
Contactenlijst op je sim makkelijk naar de iPhone over te zetten | Michael | Archief | 10 | 28-11-07 07:13 |
|
|