Contactenlijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Ik heb een heel groot probleem!! Ik wou net mijn contacten synchroniseren in Windows Adress Book, was het niet gelukt.. Tenminste Adress Book stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactenlijst
Goeiedag,
Ik heb een heel groot probleem!! Ik wou net mijn contacten synchroniseren in Windows Adress Book, was het niet gelukt.. Tenminste Adress Book stond nog steeds leeg, dus ik dacht ik doe het via Google Contacts, en ja.. Alle contacten weg!? Wat zou ik moeten doen om mijn contactenlijst terug te halen, ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.. Ik heb de forum doorgezocht maar kon niet echt een oplossing vinden!! Alvast bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nog een keer synchroniseren. Was bij mij ook dat ze inneens wegwaren. Maar daarna kwamen ze allemaal weer terug!
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd maar mn contactenlijst blijft leeg!
|
|
||||
|
||||
Misschien weer diegene proberen waarmee je gesynct had en waar toen al je contacten nog wél stonden..
|
|
|||
|
|||
Ook niet, volgens mij is het gewoon helemaal van de aardbodem verdwenen.. Van alles geprobeerd maar geen succes.. Alsnog bedankt voor je adviezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contactenlijst incompleet | donny88 | iPhone algemeen | 6 | 27-07-11 23:47 |
Foto in contactenlijst | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-08-10 12:18 |
fotos tonen in contactenlijst? | rikkie123 | iPhone algemeen | 13 | 23-10-09 19:23 |
Kiezen vanuit mijn contactenlijst | pure | Unlock [archief] | 2 | 01-04-08 20:31 |
Contactenlijst op je sim makkelijk naar de iPhone over te zetten | Michael | Archief | 10 | 28-11-07 07:13 |
|
|