Ipod G4 Dockaansluiting afgebroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Ipod touch G4 is het de docking-aansluiting in het apparaat afgebroken. Opgestuurd aan Apple. Die meldt: het is een van buiten komend onheil; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod G4 Dockaansluiting afgebroken
Bij mijn Ipod touch G4 is het de docking-aansluiting in het apparaat afgebroken.
Opgestuurd aan Apple. Die meldt: het is een van buiten komend onheil; repareren is niet mogelijk. --> koop een nieuw exemplaar. Heeft iemand hier een oplossing voor / ervaring met het (provisorisch) opladen van het apparaat? Ik denk aan het solderen van een (oplaad-)connector aan de aanwezige pinnetjes. Dan maar niet synchroniseren.... Mooiere oplossingen zijn natuurlijk welkom! Roland Laatst gewijzigd door rvdboel; 18-03-11 om 18:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update 4.3 afgebroken met error 1602 | sinterklaasje | iPhone algemeen | 2 | 15-03-11 13:43 |
Gesprekken afgebroken | sielunlento | iPhone algemeen | 42 | 09-05-10 15:58 |
stukje afgebroken :( | jcpearl | iPhone algemeen | 3 | 01-02-10 10:41 |
Download TomTom afgebroken, wel betalen? | wtulp | Archief | 4 | 25-08-09 19:47 |
Mute-Knop afgebroken | Colin. | Archief | 3 | 06-04-09 14:30 |
|
|