stukje afgebroken :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wilde gisteren een data connector vervangen en heb hierbij een heel klein stukje van het klemmetje afgebroken, zoals te zien is in bijgevoegde foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
stukje afgebroken :(
ik wilde gisteren een data connector vervangen en heb hierbij een heel klein stukje van het klemmetje afgebroken, zoals te zien is in bijgevoegde foto (rood vierkantje met pijltje).
Heb ik nu een groot probleem??? het gaat echt alleen om het buitenste randje.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zolang jij het datakabeltje gewoon weer kan aansluiten en deze vastklikt is er volgens mij niks aan de hand.
|
|||
|
|||
ja vastklikken doet ie nog wel, alleen is het buitenste houdertje (opstaande plastic randje) afgebroken, aan de andere kant ziet ie nog wel.
dus dat heeft geen invloed op het functioneren, denk je? |
|
||||
|
||||
Als de conectors niet beschadigd zijn zie ik het probleem er niet van in.
Als het alleen plastic is dat is afgebroken ben je slechts stabilteit kwa aansluiting kwijt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Hersteld laatste stukje niet | basjuh93 | iTunes | 8 | 22-01-11 02:28 |
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) | desonnaville | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 17:35 |
Stukje op ifoneguide | groentjie | Archief | 12 | 04-01-09 00:32 |
|
|