Cydia apps kopen zonder creditcard discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo, Ik zou graag een Cydia app kopen, maar heb geen creditcard. Kan dit ook zonder? Ik heb een PayPal account met mijn bankrekening ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia apps kopen zonder creditcard
Hey hallo,
Ik zou graag een Cydia app kopen, maar heb geen creditcard. Kan dit ook zonder? Ik heb een PayPal account met mijn bankrekening gekoppeld, maar die zie ik niet als optie in Cydia -- alleen creditcard. Met Intelliborn contact gehad en die zeiden, dat ik een eCheck kon proberen. Hoe werkt dat precies? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Michaël |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik identificeer mij bij Cydia met een Gmail account en dan kan ik met PayPal betalen.
|
|
|||
|
|||
ik doe met facebook en dan paypal optie, facebook zitten dan je gekochte items aan gekoppelt dus als je jailbreak verlies kun je ze daar gewoon redownloade
|
|
|||
|
|||
En dat is bij jullie beide zonder creditcard?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat wil ik ook graag. In mijn online overzicht bij Paypal staat mijn bankrekening als geregistreerd, maar hij pakt 'm in Cydia niet. Moet ik daar nog een actie voor uitvoeren?
|
|
|||
|
|||
In Cydia op manage account klikken, daar kan je met google of met facebook connecten, vandaar uit kan je met paypal betalen.
|
|
|||
|
|||
Oké, nu wil ik me graag verontschuldigen voor deze vraag. Vandaag werkte het in eens (vanochtend nog niet, maar in de middag). Mijn €20 staan nog niet op mijn PayPal-rekening, maar ik kreeg net in Cydia mijn bankrekening te zien als betaaloptie en dit werkte!
Hartstikke bedankt voor al jullie hulp en inzicht! Slotje welkom. |
|
|||
|
|||
Duurt volgens mij ook een tijdje voor je paypal account in gebruik gaat!
|
|
|||
|
|||
Klopt, die €20 is inmiddels aangekomen (heeft drie dagen geduurd). Dank je wel.
|
Labels |
buy, creditcard, cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betalen zonder creditcard | iphonestarter | iPhone Apps | 2 | 29-01-12 16:57 |
Cydia apps installeren zonder Wi-Fi | sportingboy | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-08-11 11:33 |
Zonder Cydia apps installeren | spysical | Jailbreak | 3 | 26-07-10 20:02 |
Mac OS X: Betaalde Apps downloaden zonder creditcard | pekel123 | iTunes | 2 | 10-02-10 12:45 |
apps kopen zonder creditkaart | Arach | Archief | 1 | 27-08-09 11:41 |
|
|