//

Alles kwijt na jailbreak

Alles kwijt na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, ik zit met een gigantisch probleem. Ik stak m'n iphone de laatste maanden ongeveer wekelijks in om te synchroniseren. Gisteren besloot ik om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-12, 13:51
El_Rutgero El_Rutgero is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard Alles kwijt na jailbreak

Dag iedereen, ik zit met een gigantisch probleem.

Ik stak m'n iphone de laatste maanden ongeveer wekelijks in om te synchroniseren. Gisteren besloot ik om hem te jailbreaken, maar toen mijn toestel in DFU-mode was, blokkeerde mn computer waardoor de jailbreak mislukt is. Toen ik m'n computer dan had heropgestart, moest ik mijn toestel herstellen en alles weer doen zoals ik 'm voor het eerst had. Dan moest ik kiezen vanaf wanneer ik 'm moest herstellen, maar de laatste back-up is blijkbaar van november 2011, de dag waarop ik 'm kocht. Dit kan toch niet dat ik geen enkele andere back-up heb? En al die keren dat ik gesynchroniseerd heb dan? Al mijn foto's, berichten, notities kunnen toch niet zomaar verdwenen zijn? Ik hoop echt dat er iemand mij kan helpen hiermee, ik ben je levenslang dankbaar want ik ben duizenden foto's en berichten kwijt.

Ps heb een iphone 4S 64GB als dat er iets toe zou doen die op 5.0.1 draaide.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-12, 15:36
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Heb je Icloud??

Misschien als je geluk hebt, had je aangevinkt dat de backup via Icloud is gegaan ipv via de pc
  #3  
Oud 28-02-12, 16:18
El_Rutgero El_Rutgero is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb icloud ja, maar enkel mijn agenda, en een 700-tal foto's (van de 7000) zijn bewaard gebleven... Mijn sms'en en notities + alle andere foto's heb ik niet terug
  #4  
Oud 28-02-12, 16:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die 7000 foto's in de filmrol stonden moeten ze ook terugkomen met een iCloud restore. Stonden ze in andere (zelfgemaakte) mapjes dan niet.

Citaat:
Ik stak m'n iphone de laatste maanden ongeveer wekelijks in om te synchroniseren.
Betekent dat nu dat je zowel met iCloud als met iTunes backups gemaakt hebt?


Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alles kwijt na jailbreak? rvoskes Jailbreak 4 19-10-10 10:00
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 08:07
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 00:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.