Iphone4 van 4.1 naar 5.0.1 en jailbreak nu 5.1 uit is? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is 5.1 uitgekomen en helaas was ik te laat met een update naar 5.0.1 (ik draai nu nog 4.1). Ik begrijp dat Apple nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 van 4.1 naar 5.0.1 en jailbreak nu 5.1 uit is?
Gisteren is 5.1 uitgekomen en helaas was ik te laat met een update naar 5.0.1 (ik draai nu nog 4.1). Ik begrijp dat Apple nog heel even doorgaat met SHSH keys uitgeven voor 5.0.1
Is het voor mij dan vandaag nog mogelijk om een herstel uit te voeren naar 5.0.1 en die te jailbreaken ? Zo ja, wat zijn de stappen die ik kan volgen ? Alvast bedankt voor je hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan nog. Je moet google om de juiste firmware voor je iphone te downloaden. Dan kan je die via itunes laden en instaleren. Natuurlyk moet je met tiny umbrella shsh opslaan. Voor meer hulp kan je ook pb sturen.
|
|
||||
|
||||
Maar het kan alleen nog zolang Apple 5.0.1 nog signeert...
Je moet dus (waarschijnlijk) snel zijn!
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4 op 5.0.1 en een iphone 4 op 5.1
Ik wil nu die 5.1 terug naar 5.0.1 brengen voor te jailbreaken. Heb geen SHSH van die 5.1, maar wel van de 5.0.1, ik heb deze opgeslagen maar als ik dan via iFaith restore en ik gebruik maak van die 5.0.1 shsh werkt het toch niet. Die 5.0.1 is een andere iphone dan waar de 5.1 opstaat. Moeten die shsh van dezelfde iphone zijn? |
|
||||
|
||||
Je verhaal is onduidelijk, maar SHSH blobs zijn uniek per device.
|
|
||||
|
||||
Inmiddels is the signing window voor iOS 5.0.1 gesloten.
|
|
|||
|
|||
Ik zit met dezelfde vraag: zit nu op 4.1 met jailbreak en wil updaten naar 5.0.1.
Cydia heeft mijn SHSH blobs opgeslagen voor 5.0.1. Kan je nu met het verwijzen naar de cydia servers (in het HOST bestand ) alsnog updaten naar 5.0.1? |
|
||||
|
||||
Nee, dat kan niet (ivm nonce)
|
|
|||
|
|||
ships. dus ook niet op een gewone iPhone4? Ik dacht dat alleen de 4s en ipad 2 daar last van hadden.
Kortom: de enige optie is wachtten of upgraden naar 5.1 en dan een (semi)tethered jailbreak uitvoeren? |
|
|||
|
|||
Bij mij is het wel gelukt je moet je hosts opschonen (staat ergens op dit forum hoe dit moet) en dan ios5.0.1 downloaden via www.felixbruns.de vervolgens maak je er een ipsw bestand van en dan ga je naar itunes. Je drukt shift in en dan klik je op bijwerken vervolgens druk je de gedownloade ios aan en dan moet het werken
|
|
||||
|
||||
Wanneer heb je dit getest?
Toen Apple 5.0.1 nog signeerde? |
|
|||
|
|||
Heb het gister nog getest heb de iPhone 4 van een maatje geupdate van 4.3.3 naar 5.0.1 zonder problemen
|
|
||||
|
||||
Gisteren signeerde Apple 5.0.1 toch nog? (een deel v/d dag)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niet meer maar dat moet degene maar uitzoeken die nu nog naar 5.0.1 wilt
|
|
||||
|
||||
Ik twijfel nu over hoe het met die nonce zit:
Dev-Team Blog - March Mayhem lijkt in tegenspraak met: Dev-Team Blog - Blob monster wat betreft restoren naar 5.x voor pre-A5 devices... Wie weet hoe het precies zit? |
|
||||
|
||||
Den deze gaat het in ieder geval niet proberen !!!
Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Ik heb een IPSW van 5.0.1 (9a405) restore bestand gedownload.
Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.3.3 met jailbreak. Kan ik die nu via Itunes laten herstellen (met shift toets en DFU mode) naar IOS 5.0.1 en vervolgens weer jailbreaken met redsnow? Thnx. Cheers. |
|
||||
|
||||
Zonder SHSH blobs zeker niet!
Mét is twijfelachtig… |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door PaulDurden; 15-03-12 om 14:56. |
|
||||
|
||||
Dank voor deze uitleg!
"In theorie"? Hoe werkt het in de praktijk? (Is pwnd DFU mode voldoende als iBEC patch, of moet er daarvoor meer gebeuren?) |
Labels |
5.0.1 herstel iphone4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's en film van PC naar Iphone4 | Daan813 | Muziek, foto & video | 7 | 21-09-11 11:53 |
iPhone: Restore van 4.3.3 naar 4.3.3 (iPhone4) HELP!!! | Sharky | Jailbreak | 83 | 06-09-11 22:59 |
Muziek: is het mogelijk mp3 van pc naar iphone4 te kopieren? | danielvanhees | Muziek, foto & video | 2 | 31-07-11 14:23 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
|
|