4S software update jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 4S gejailbreakt met absinthe. Nu kan ik bij instellingen, algemeen, software update een nieuwe versie downloaden ios5.1. Nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S software update jailbreak
Hallo allemaal,
Ik heb een iPhone 4S gejailbreakt met absinthe. Nu kan ik bij instellingen, algemeen, software update een nieuwe versie downloaden ios5.1. Nu wil ik deze downloadenen installeren maar telkens krijg ik een foutmelding. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mvg, Kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit moet je NIET doen. Hang de iPhone aan iTunes, maak een reservekopie en daarna kies je voor Herstellen. Je bent daarna de jailbreak uiteraard kwijt.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Hoe kan ik dan ervoor zorgen dat ik de nieuwste firmware heb en hem toch heb gejailbreakt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lekker dan..
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone software update 4.0.2 | Jeanvion | Archief | 2 | 21-08-10 14:54 |
iOS4 Software Update | bbgt | iPhone algemeen | 2 | 14-06-10 14:19 |
iPhone: iPhone OS 3.1 software-update | *-girl | Jailbreak | 2 | 23-09-09 18:38 |
2.0 Software Update | timneutel | Archief | 21 | 17-06-08 12:00 |
software unlock na update | tenniscoach | Unlock [archief] | 7 | 04-01-08 22:55 |
|
|