DFU mode probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze vraag is wss al dikwijls gesteld, maar ik slaag er maar niet in om mijn iPhone 4 in DFU mode te krijgen.. ik volg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DFU mode probleem
Deze vraag is wss al dikwijls gesteld, maar ik slaag er maar niet in om mijn iPhone 4 in DFU mode te krijgen..
ik volg dan deze stappen bij Redsn0w (versie 0.9.10b6b) -Hold the power button for. .. seconds - Without releasing the Power button, also hold down the home button for ... seconds - Without releasing the home button, release the power button BUT KEEP holding the Home button for... seconds krijg hierna de foutmelding dat ik het zogezegd verkeerd begrepen heb.. terwijl ik het elke keer juist doe zoals in de beschrijving. Heb dan gezocht op YT naar alternatieve methodes en deze werken ook niet , Het Apple logo verschijnt en mijn iPhone start telkens gewoon weer op bij stap 1 waarbij ik de Power button 3 sec moet indrukken Help please! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook.
Maar ik heb toen m'n iphone in DFU mode gezet, toen het vorige scherm nog te zien was. Toen lukte het wel ! 😄 Probeer dit eens, het lukt je wel !! |
|
|||
|
|||
@Chur
Het is me gisteren uiteindelijk nog gelukt na een dik half uur proberen Het lag hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat mijn Home button niet meer goed werkt.. (moet soms 3 à 4 x drukken tot hij functioneert) Toch bedankt voor je hulp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch 4g probleem dfu mode | joepiee20 | iPhone algemeen | 1 | 06-03-12 22:50 |
iPhone: DFU Mode | psvpas | Jailbreak | 7 | 28-11-10 13:45 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone: upgrade 3.0 probleem, komt niet in DFU mode | crazy-chriss | Jailbreak | 8 | 19-07-09 20:45 |
iPhone: Probleem DFU Mode | ds210 | Jailbreak | 2 | 18-02-09 20:58 |
|
|