Cydia-app voor toevoegen of veranderen van toetsenborden. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, ik wil graag weten of er een cydia-app is die je toetsenborden laat veranderen en maken. Bijv. In safari heb je een speciale ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia-app voor toevoegen of veranderen van toetsenborden.
Hey mensen, ik wil graag weten of er een cydia-app is die je toetsenborden laat veranderen en maken. Bijv. In safari heb je een speciale knop voor .com is er een app die er voor zorgt dat ik dit kan veranderen, of dat als ik hem ingedrukt hou dat ik dan de keuze heb tussen bijv. .nl en .com?
Met voorbaad dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die optie heb je standaard toch al?
Heb je de knop al eens langer ingedrukt gehouden?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Double @
KBShortcuts iKeywi |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zal volgende keer beter nadenken eer ik een antwoord geef op een vraag die door u gesteld wordt. Ik had er nog wel een paar maar die ga ik wijselijk voor mij zelf houden. Misschien zeg ik wel weer iets doms.... Nogmaals mijn excuses voor de last die ik u bezorg. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laadcirkeltje veranderen van cydia | wallie12 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 10-05-11 22:32 |
Kleur van de app-labels veranderen | Razor0ne | Jailbreak apps en thema's | 9 | 11-03-10 16:57 |
Naam van een app veranderen | Jchan | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-11-08 23:23 |
|
|