//

iphone met ios 5.0.1 jailbreak start op willekeurige momenten op, help!

iphone met ios 5.0.1 jailbreak start op willekeurige momenten op, help! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat ik mijn iphone 3gs ong. een week niet gebruikt had ging ik hem opladen. nadat ik hem had opgeladen speelde ik een spelletje. toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-12, 08:33
robyboy robyboy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard iphone met ios 5.0.1 jailbreak start op willekeurige momenten op, help!

nadat ik mijn iphone 3gs ong. een week niet gebruikt had ging ik hem opladen. nadat ik hem had opgeladen speelde ik een spelletje. toen viel hij uit als of ik hem in dfu wou zetten, toen starten hij weer op, na 7 min gebeurde het weer, dan heb ik er een uur geen last van en dan gebeurt het weer. ik kan hem ook niet herstellen ofzo dan geeft hij verschillen de fouten aan zo als: 2021,1639,002 allerlei fouten, als ik hem via dfu wil hetsellen dan gaat dan niet want dan blijft hij na een tijdje hangen op :hestel bij apple controleren . op de iphone zelf kan ik alle inhoud en instellingen niet wissen. dan geeft hij zo´n cirkel aan als je hem normaal uitzet, dat krijg ik dan zo´n uur en dan zet ik hem maar uit. ik gebruik itunes 10.6

nog meer mensen die hier last van hebben of heeft iemand een oplossing?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
dfu, herstellen, iphone 3gs, update fout, werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App die op willekeurige momenten een signaal geeft tsjanl iPhone Apps 3 03-03-12 08:30
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 amoreappel Jailbreak 5 01-01-12 22:47
iPhone: iOS 4.2.1 jailbreak start niet bryan1205 Jailbreak 1 03-12-10 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.