//

iPhone 4 NIET in DFU te krijgen EN error 14 in iTunes!?!

iPhone 4 NIET in DFU te krijgen EN error 14 in iTunes!?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de topic titel al aangeeft. Ik heb in iPhone 4 die ik niet in DFU modus kan krijgen. Ik heb dit hiervoor al 100x ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-12, 00:10
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard iPhone 4 NIET in DFU te krijgen EN error 14 in iTunes!?!

Zoals de topic titel al aangeeft. Ik heb in iPhone 4 die ik niet in DFU modus kan krijgen. Ik heb dit hiervoor al 100x gedaan bij andere iPhones, dus ik weet precies wat ik moet doen. Alleen bij deze iPhone 4 is het geval dat als ik de wake/sleep knop loslaat en alleen nog de home knop ingedrukt houd hij weer aangaat!!! (de home knop is niet kapot, anders zou de iPhone niet uitgaan wat hij dus in eerste instantie wel doet).

Verder zit ik met het volgende probleem. Ik wilde de iPhone herstellen, alleen liep de balk bovenin iTunes op een gegeven moment stil staan. Hij wilde echt niet meer verder, heb ook lang gewacht. Ik heb vervolgens de USB kabel eruit getrokken om het opnieuw te proberen. Nu krijg ik error 14, ik heb geen idee wat ik moet doen om hem te herstellen of hem uit deze modus te krijgen.

Ik heb dit zowel op een windows computer geprobeerd als op een macbook air! Bij beide krijg ik foutmelding 14 dus. Ik ben echt radeloos en heb graag zo snel mogelijk hulp nodig.

Wie kan me helpen!!!??? Alvast bedankt!

Edit: inmiddels is het gelukt om hem 1x in DFU modus te krijgen.

Laatst gewijzigd door aeger; 24-03-12 om 00:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error 1602 na update: Itunes herkent DFU niet darkimpulze iTunes 18 18-12-10 20:41
iPhone 3G: Blijf error 1600 krijgen ondanks goede DFU Justevo Unlock 0 29-11-10 00:23
Niet in DFU te krijgen Simple iPhone algemeen 4 08-07-09 12:53
Perongelijk geupdate 2G, nu niet in DFU te krijgen macthijn Archief 3 13-04-09 11:01
Iphone 3G niet in DFU te krijgen ceng0 iPhone algemeen 8 24-02-09 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.