Iphone 3gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een tijd op dit forum rond gekeken, maar kom er niet uit omdat er altijd wel iets anders is bij de andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs Jailbreak
Hallo,
Ik heb een tijd op dit forum rond gekeken, maar kom er niet uit omdat er altijd wel iets anders is bij de andere post. En mijn vraag zo niet kan worden beantwoord. (suggestie: misschien een stappen boom introduceren. zodat je er door heen kan klikken met de specificaties die jezelf hebt en er achter te komen of het mogelijk is wat jij wilt. Het is vrij moeilijk om een weg te vinden in dit forum.) Hier mijn probleem: Ik wil mijn iphone Jailbreaken en simlock vrij maken (Unethered) Is dit mogelijk en zo ja hoe? Specificaties: MC137LL/A - iPhone3GS bb: 06.15.00-6.4_M3S2 Firmware: 4.2.1 Alvast bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt al de iPad firmware, waardoor je de GPS-functionaliteit al verloren hebt, maar unlocken is nu wel mogelijk.
Jailbreaken met een custom firmware (zonder baseband) en dan unlocken met ultrasn0w.
|
|||
|
|||
Citaat:
dat van de gps maakt mij niet uit wil alleen maar bellen en sms. Unlocken gaat wel lukken.[COLOR="SlateGrey"] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 maart 2012 om 18:58 ---------- Heb de firmware gevonden? en nu kan ik hem dus unlocken met ultrasn0w, maar is deze dan ook unethered? Laatst gewijzigd door Puurs; 26-03-12 om 20:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
iPhone 3GS en jailbreak | ketoem | Archief | 5 | 31-07-09 16:57 |
|
|