Iphone 4: 5.1 tethered jailbreak later untethered? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iculture! Ik had een vraag. Ik heb een Iphone 4 met de firmware 4.1, nou wil ik updaten want veel apps/tweaks ondersteunen het oudere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Komt er een iOS 5.1 soortgelijke Corona tool?
Hallo iculture!
Ik had een vraag. Ik heb een Iphone 4 met de firmware 4.1, nou wil ik updaten want veel apps/tweaks ondersteunen het oudere niet meer. Nou wou ik laatst naar 5.0.1 updaten en dan een untethered jailbreak erover heen gooien. Maar kwam ik erachter dat je alleen nog maar kon updaten naar 5.1 Nou zag ik laatst dat als je een 5.0.1 tethered jailbreak had kon je hem untethered maken via cydia door een tweak genaamd Corona. Dus mijn vraag is: Komt er een soort gelijke variant van Corona voor iOS 5.1? Dat zou ideaal zijn. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Blazed; 18-04-12 om 15:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou maar zo kunnen... Maar heb je geen SHSHs van 5.0.1? Kans is groot dat die wel opgeslagen zijn aangezien je al een jailbreak hebt. Kijk even in Cydia...
|
|||
|
|||
Jaa dat heb ik er staat SHSH: iOS 5.0.1 tussen. maar wat kan ik daar mee? nooit wat van geweten...
Laatst gewijzigd door Blazed; 18-04-12 om 15:24. |
Labels |
5.1, corona, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: hoe 5.0 tethered naar 5.0 untethered jailbreak? | Cliffiphone4 | Jailbreak | 3 | 29-12-11 10:45 |
iPhone: tethered-untethered | iphone789 | Jailbreak | 15 | 23-01-11 19:49 |
iPad: Tethered jailbreak + untethered jailbreak | francebramie | Jailbreak | 3 | 18-12-10 10:59 |
iPhone: Tethered vs Untethered | XIII | Jailbreak | 0 | 24-11-10 22:12 |
untethered of tethered | carbolino | Archief | 1 | 11-04-10 12:01 |
|
|