Thethered JB iphone4 16GB (werkt niet) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb reeds resn0w op mijn pc staan en de tethered jb uitgevoerd door de optie Just Boot te volgen, alles gaat goed tot dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thethered JB iphone4 16GB (werkt niet)
hallo,
heb reeds resn0w op mijn pc staan en de tethered jb uitgevoerd door de optie Just Boot te volgen, alles gaat goed tot dat ik bij het schermpje kom. instructies volgen op device, krijg wel het ananas logo te zien. paar seconde later start mijn iphone echter normal op. kan geen cydia vinden op dergelijke. wat doe ik fout heb een iphone 4 /16GB/5.1 Ios |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat je deze vraag al eerder hier had geplaatst is een aparte topic erover nut zinvol. Daarom gaat deze op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps werken niet op nieuwe iPhone4 16GB | falconetti | iPhone Apps | 5 | 07-10-11 22:52 |
Telefoonfunctie iPhone4 werkt niet... | bongton | iPhone algemeen | 6 | 14-08-11 23:20 |
iPhone: Custom 4.3.1. thethered Jailbreak guide gevonden, werkt dit? | EnderQ | Jailbreak | 27 | 03-04-11 23:41 |
[iPhone4 - 16GB - 4.0.1 ] Wi-Fi werkt maar tot max 10cm vanaf router | Jeweetwelwie | Wi-Fi | 0 | 10-08-10 22:14 |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
|
|