iPhone 4 herstellen met 5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een vraag is het mogelijk om mijn iPhone 4 met 5.0.1 (gejailbreakt) te herstellen naar 5.0.1 omdat ik hem ga verkopen. alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 herstellen met 5.0.1
Hallo,
ik had een vraag is het mogelijk om mijn iPhone 4 met 5.0.1 (gejailbreakt) te herstellen naar 5.0.1 omdat ik hem ga verkopen. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is mogelijk met iTunes. Gewoon herstellen klikken als uw iPhone aangesloten is.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat willen wij allemaal.
Als je de shsh blobs nog niet hebt zal dat niet meer lukken. |
|
|||
|
|||
Man man man wat een noobs hier haha.
Nee het is gewoon mogelijk untethered weer te jailbreaken met 5.0.1 Gewoon via iFaith van ih8sn0w dump SHSH blobs. Sla ze op op je bureaublad. Dan kun je via iFaith een *signed* ipsw maken van iOS 5.0.1 en dan gewoon Shift+Herstel in iTunes en dan kies je de ipsw die je net gemaakt hebt. En zorg dat tinyumbrella het vinkje weg is van die host file bij advanced. Anders lukt het herstellen niet. Dan gewoon weer jailbreaken met de nieuwste Redsn0w van iphone-dev org Je zult het wel even op Windows moeten doen. Niet parallels maar echt even of in Bootcamp opstarten in windows of op een PC Laatst gewijzigd door jackieboy8; 30-03-12 om 22:48. Reden: Mac osx toepassing |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles gedaan maar blijf error 1600 of 1601 krijgen. Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Probeer je itunes te uninstal en dan opnieuw instaleren, dit heeft voor mij geholpen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb daadwerkelijk alles geprobeerd (ook de uninstal van itunes) ik krijg het niet voor elkaar. nog steeds error 1602
iemand nog een suggestie? bedankt |
|
||||
|
||||
Zoek even op error 1602 en je zal wel tot een oplossing komen.
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik, ik kan alleen niks nuttigs vinden. Kabeltje verwisselen en dat soort dergelijke dingen. Dat lost alleen het probleem niet op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fout met herstellen van iPhone | sebasbrusse | iPhone algemeen | 3 | 19-10-11 09:51 |
iPhone: iPhone 4 herstellen met iFaith | shrekkie19 | Jailbreak | 11 | 06-08-11 00:54 |
iPhone: iPhone 3G met 4.1 en baseband 06.15.00 herstellen? | berty | Jailbreak | 2 | 06-12-10 18:07 |
iPhone: iPhone 4 met 4.0.1 herstellen naar 4.0.1 | KSH | Jailbreak | 24 | 30-08-10 07:44 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
|
|