fout met herstellen van iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij het herstellen van me iPhone ik ik de volgende melding in itunes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout met herstellen van iPhone
bij het herstellen van me iPhone ik ik de volgende melding in itunes
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het enige nuttige wat ik kan vinden met Google is: kAMDWrongDroidError = "De herstelmodus van het apparaat is actief.";
Misschien wordt het langsgaan bij de Apple Store? |
|
|||
|
|||
ja dat lijkt met inderdaad slim.
|
|||
|
|||
Ben naar de Apple store geweest en ze konden niets vinden, maar heb wat dagen lopen te puzzelen, en me iphone eens aan een mac gehangen en het herstelen lukte zonder raare fout meldingen. weer een faill voor windows
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help met herstellen en fout (1013) | dutchronnie | Jailbreak | 7 | 30-07-11 13:03 |
Iphone 4 wil niet herstellen fout :1013 | mrwhoopie | iPhone algemeen | 9 | 14-06-11 23:08 |
Kan iPhone niet herstellen fout :-((1) help | stijnstaessens | iPhone algemeen | 1 | 04-04-11 00:04 |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen | thaguz | Jailbreak | 4 | 27-03-11 16:10 |
3.0 FW met shift+klik Herstellen kreeg ik fout (10) toen via IT herstelt kan nu niets | deaapdaar | Archief | 0 | 23-07-09 00:47 |
|
|