//

touch screen diet raar big iOS5 op iPhone 3GS

touch screen diet raar big iOS5 op iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen! Ik heb een vraagje, kort na (maar niet direct na) het installeren van iOS5 doet mijn scherm (3GS) raar... de onderkant (draaien maakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 20:34
armhuiskens armhuiskens is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard touch screen diet raar big iOS5 op iPhone 3GS

Dag allen!

Ik heb een vraagje, kort na (maar niet direct na) het installeren van iOS5 doet mijn scherm (3GS) raar... de onderkant (draaien maakt niet uit!), dus letters Z t/m M doen het niet of niet goed, ook de hoeken werken af en toe niet. Dit is zo erg dat ik niet eens meer goed mijn toegangscode kon intoetsen! Als ik het scherm draai is hetzelfde probleem maar dan horizontaal.... Ook het schuiven naar beneden (met 2 vingers) werkt niet goed, ipv naar beneden klik je dan op een app... Het uitzetten van apps die op de achtergrond meedraaien gaat ook niet meer!

Ik heb alle standaard dingen (synchroniseren, opnieuw opstarten, iOS5 helemaal opnieuw installeren etc) werken niet.

Wie heeft een tip (behalve koop een iphone 4S)! Ik heb garantie maar voel er niet zo veel voor mn telefoon 6 weken kwijt te zijn en dan zon gare nokia (sorry nokia) te krijgen... bovendien ga ik binnenkort een maand weg en dan is skpy op je telefoon wel zo handig!!

Alvast bedankt!!!!!
Groet, Anna
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 07:31
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

nieuw touchscreen laten plaatsen ..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!! Aitvaras Jailbreak apps en thema's 1 27-08-11 15:12
iPod Touch(1G) Renamed 'Library' folder in ssh, big problem grassje iPhone algemeen 4 22-08-11 10:44
raar telefoonteken in de hoek van home screen Graf Zum Kotzen Archief 2 02-05-10 10:50
iPhone 2G geen reactie op touch screen diffie iPhone algemeen 2 15-03-10 22:56
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag Amdixer iPhone algemeen 4 08-12-09 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.