iPhone 4 van 5.0(jailbroken) naar 5.1 updaten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik het genoegen dat ik mijn oude iPhone 4 weer kan gebruiken , unlock AT&T. Alleen aangezien ik hem al zowat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 van 5.0(jailbroken) naar 5.1 updaten
Sinds vandaag heb ik het genoegen dat ik mijn oude iPhone 4 weer kan gebruiken , unlock AT&T.
Alleen aangezien ik hem al zowat een halfjaar niet meer heb gebruikt zit ik nog op ios 5.o (tethered jailbreak). Ik wil graag updaten naar ios 5.0.1 of ios 5.1 (5.0.1 zou beter zijn ivm jailbreak maar anders 5.1) Alleen ik krijg steeds de foutmelding van iTunes dat het herstellen niet lukt/kan (code 3192 ofzo) Iemand een suggestie hoe ik me iPhone 4 kan updaten naar een nieuwere versie? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Code 3194. Heb je je SHSH blobs opgeslagen?
Anders kun je alleen naar 5.1.
|
|||
|
|||
Ik heb wel me SHSH blobs opgeslagen met TinyUmbrella (die van 5.0 dan)
Maar weet u anders hoe ik naar 5.1 kan? |
|
||||
|
||||
Je host bestand herstellen.
Zoek even op 3194 op dit forum voor uitgebreide uitleg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
geen service. Enig idee wat ik zou moeten doen? Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 jailbroken 4.3.3 updaten naar 5.0 | Wietjuh | Jailbreak | 1 | 14-10-11 16:31 |
iPod touch: ipod touch 4g jailbroken updaten naar 4.3 | brva07 | Jailbreak | 2 | 27-03-11 16:50 |
iPhone: Kan jailbroken 3.1.2 niet updaten naar 3.1.3 | magicsleeper | Jailbreak | 3 | 11-04-10 17:28 |
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. | crunch81 | Unlock [archief] | 264 | 12-02-08 13:34 |
|
|